top of page

Kwaliteit

Apotheek Sittard
Kwaliteitskeurmerk
Opleidings apotheek

Kwaliteitskeurmerk

Apotheek de Baandert is  HKZ-gecertificeerd volgens de ISO 9001-norm. HKZ staat voor Harmonisatie en Kwaliteit in de Zorg. Het team van Apotheek de Baandert heeft met het behalen van het certificaat bewezen dat de werkprocessen van de apotheek voldoen aan de kwaliteitsnormen. Het HKZ-Keurmerk betekent dat een organisatie de zaken intern goed op orde heeft, de patiënt centraal stelt, betrouwbare resultaten kan presenteren en voortdurend werkt aan het verbeteren van de zorg. 

​

​

​

​

​

​

​

Klanttevredenheid

Apotheek de Baandert streeft in hoge mate naar kwaliteit en clienttevredenheid. Apotheek de Baandert werkt hiervoor met de PREM Farmacie. De PREM (Patient Reported Experience Measure) is een meetinstrument om te weten hoe patiënten de geleverde zorg en service ervaren en waar kansen voor verbetering liggen. Er zijn PREMs voor verschillende zorgdisciplines door Stichting Miletus ontwikkeld en gevalideerd. PREM Farmacie is bedoeld om de kwaliteit van farmaceutische zorg te meten vanuit het perspectief van de patiënt.

 

​

​

​

Bekijk hier voor onze actuele beoordeling.

Opleidingsapotheek

Apotheek de Baandert is een door Calibris erkend leerbedrijf en werkt nauw samen met de apothekersassistenten opleiding van het Arcus college. Apotheek de Baandert heeft regelmatig stagiaires in de apotheek en vindt het belangrijk om een opleidingspraktijk te zijn en zo bij te dragen aan een toekomstbestendige apotheekzorg.

​

​

​

​

​

 

 

 

​

Klachten

Heeft u een klacht over uw behandeling in onze apotheek, dan willen wij dat graag weten. U kunt hiervoor het contactformulier op deze website gebruiken. Samen proberen we tot een goede afhandeling te komen.

 

Klik hier voor de contactpagina.  

​

Daarnaast zijn wij aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)

Apotheek Sittard
Apotheek Sittard
Apotheek Sittard
Klanttevredenheid
Klachten
bottom of page