Aanmelding
_
Met dit formulier kunt u nu online aanmelden. Hierna nemen we contact met u op om inschrijving in onze praktijk volledig te maken. Tevens wordt u dan uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Wij verzoeken u vriendelijk
uw vorige huisarts van uw
inschrijving bij onze praktijk op de hoogte te stellen. Nadat
wij uw aanmelding hebben
ontvangen, vragen wij uw
medische gegevens op bij uw vorige huisarts. De verzending hiervan volgt digitaal.
Aanmelding
_
Met dit formulier kunt u nu online aanmelden. Hierna nemen we contact met u op om inschrijving in onze praktijk volledig te maken. Tevens wordt u dan uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Wij verzoeken u vriendelijk
uw vorige huisarts van uw
inschrijving bij onze praktijk op de hoogte te stellen. Nadat
wij uw aanmelding hebben
ontvangen, vragen wij uw
medische gegevens op bij uw vorige huisarts. De verzending hiervan volgt digitaal.
Kwaliteitskeurmerk
Apotheek de Baandert is HKZ-gecertificeerd volgens de ISO 9001-norm. HKZ staat voor Harmonisatie en Kwaliteit in de Zorg. Het team van Apotheek de Baandert heeft met het behalen van het certificaat bewezen dat de werkprocessen van de apotheek voldoen aan de kwaliteitsnormen. Het HKZ-Keurmerk betekent dat een organisatie de zaken intern goed op orde heeft, de patiënt centraal stelt, betrouwbare resultaten kan presenteren en voortdurend werkt aan het verbeteren van de zorg.
​
​
​
​
​
​
​
Klanttevredenheid
Apotheek de Baandert streeft in hoge mate naar kwaliteit en clienttevredenheid. Apotheek de Baandert werkt hiervoor met de PREM Farmacie. De PREM (Patient Reported Experience Measure) is een meetinstrument om te weten hoe patiënten de geleverde zorg en service ervaren en waar kansen voor verbetering liggen. Er zijn PREMs voor verschillende zorgdisciplines door Stichting Miletus ontwikkeld en gevalideerd. PREM Farmacie is bedoeld om de kwaliteit van farmaceutische zorg te meten vanuit het perspectief van de patiënt.
​
​
​
​
Opleidingsapotheek
Apotheek de Baandert is een door Calibris erkend leerbedrijf en werkt nauw samen met de apothekersassistenten opleiding van het Arcus college. Apotheek de Baandert heeft regelmatig stagiaires in de apotheek en vindt het belangrijk om een opleidingspraktijk te zijn en zo bij te dragen aan een toekomstbestendige apotheekzorg.
​
​
​
​
​
​
Klachten
Heeft u een klacht over uw behandeling in onze apotheek, dan willen wij dat graag weten. U kunt hiervoor het contactformulier op deze website gebruiken. Samen proberen we tot een goede afhandeling te komen.
Klik hier voor de contactpagina.
​
Daarnaast zijn wij aangesloten bij Bemiddelingsbureau Apotheken. Een onafhankelijke klachtenbemiddeling van patiënten. Heeft u een klacht waar u samen met de apotheker niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met de klachtenbemiddelaar. U kunt de bemiddelaar bereiken via het volgende e-mailadres: apotheek@quasir.nl